Virovitičko-podravska županija (Uvijek otvorenih vrata)Virovitičko-podravska županija

14. rujna 2006.

Što je to “Budimo kroativni –proizvodimo i kupujmo kvalitetno”?

Ovogodišnjim sloganom “Budimo kroativni – proizvodimo i kupujmo kvalitetno” želi se utjecati na svijest građana da su kreativnost i inovativnost bili dio hrvatske povijesti i neophodno je da budu i dio hrvatske budućnosti. Sloganom se Komora pogotovo obraća pojedincima koji razvijanjem ideja i kreativnosti mogu utjecati na stvaranje novih proizvoda koji će svojom kvalitetom i prepoznatljivošću konkurirati na zahtjevnim tržištima svijeta. Mnogi hrvatski proizvodi ostvarili su povijestan uspjeh i svjetsku prepoznatljivost, a među najpoznatijima su Penkalina kemijska, Vučetićev daktiloskop za otkrivanje otiska prsta, Vrančićev padobran, Lupisov torpedo, Teslina izmjenična struja i mnogi drugi.

Ti su hrvatski proizvodi postali vjerodostojan brand u svijetu, stoga je cilj HGK stvoriti svijest o njihovoj važnosti i o važnosti stvaranja takvih proizvoda u budućnosti. Vizualni identitet akcije “Budimo kroativni” su ruke – simbol rada, komunikacije i kreacije. Spajanjem riječi kreacija i Croatia dobiven je izraz “kroativnost” koji u sebi nosi poruku: samo pameću i radom, odnosno stalnim potvrđivanjem u kvaliteti, Hrvatska može opstati na zahtjevnom europskom tržištu. Porukom “Budimo kroativni – proizvodimo i kupujmo kvalitetno” HGK želi poručiti kako ulaganje u znanost, pamet i rad trebaju biti nacionalni prioritet. Na taj će se način obuhvatiti proizvodnja, trgovina i potrošnja kao komponente gospodarstva koje u cjelini moraju zadovoljavati, ali i zahtijevati visoku razinu kvalitete te omogućiti hrvatskom kvalitetnom proizvodu plasman na zahtjevnija tržišta Europe i svijeta. Upravo je to smisao dugogodišnje akcije HGK koja je svojim djelovanjem nastojala probuditi svijest potrošača, ali i proizvođača o važnosti ulaganja u kvalitetu proizvoda i same standardizacije te kvalitete.

Share Button