Održan seminar o franšizi
Uz pozdravnu riječ zamjenika župana Virovitičko – podravske županije, Zvonimira Koića, a u organizaciji Županijskog centra za poduzetništvo i razvoj d.o.o. Virovitičko – podravske županije, te u suradnji sa Centrom za franšizu Centra za poduzetništvo Osijek i USAID-ovim projektom Poduzetna Hrvatska, danas je organiziran seminar o franšizi. Polaznici seminara upoznati su s prednostima i nedostacima franšiznog poslovanja s aspekta davatelja i kupca franšize. Franšiza je privilegija ili dozvoljeno pravo pojedincu ili grupi koja omogućava korisniku da provodi određenu vrstu komercijalne aktivnosti. Danas se pod pojmom ugovora o franšizi mogu smatrati slučajevi poput mjere i usluga koje će biti osigurane od strane cedenta, plaćanja cedenta i uvjeti za okončanje franšize. Franšiza je sistem proširenja poslovanja i distribucije proizvoda i usluga te mogućnost vođenja poslovanja pod prepoznatljivim imenom. Franšiza se pojavljuje kada kompanija (davatelj franšize) licencira svoje trgovačko ime (brand) i svoj način rada (sistem poslovanja) određenoj osobi ili grupi (korisniku franšize) koji se slaže da će poslovati u skladu s uvjetima ugovora (ugovor o franšizi). Davatelj franšize osigurava korisniku franšize podršku i, u nekim slučajevima, ima određenu kontrolu nad načinom poslovanja korisnika franšize. Zauzvrat korisnik franšize plaća davatelju franšize početna pristojba (nazvan franšizna pristojba) i pristojba za poslovanje (royalty) za korištenje trgovačkom imena i načina poslovanja. Franšiza je pravni i komercijalni odnos između imatelja robnog žiga, uslužnog žiga, trgovačke marke ili reklamnog simbola i pojedinca ili grupe koji traže pravo korištenja te identifikacije u poslovanju. Franšiza upravlja metodom za poslovanjem između dvije zainteresirane strane.