Virovitičko-podravska županija (Uvijek otvorenih vrata)Virovitičko-podravska županija

08. prosinca 2008.

Tomislav Tolušić: Master plan turizma određuje stratešku viziju za razvoj turizma VPŽ

U sklopu sjednice Poglavarstva Virovitičko – podravske županije, održana je prezentacija Master plana turizma Virovitičko – podravske županije, o čemu je govorila ravnateljica Agencije za regionalni razvoj Virovitičko – podravske županije VIDRA, Sanja Bošnjak. Inače, župan Virovitičko – podravske županije, Tomislav Tolušić, u uvodu je o Master planu Virovitičko – podravske županije za razdoblje kazao:
“Izrada Master plana turizma Virovitičko – podravske županije nametnula se iz strateškog izbora Županije definiranog prvim ciljem Županijske razvojne strategije Virovitičko – podravske županije za razdoblje 2007.-2013. godine, a koji se odnosi na razvoj konkurentnog gospodarstva, temeljen između ostalog i na mogućnostima razvoja turizma u Županiji. Turizam je prepoznat kao pokretač razvoja mnogih prostora, pa i onih ruralnih kao što je Virovitičko – podravska županija. Položaj Virovitičko – podravske županije, taj jedinstveni spoj Slavonije s Podravinom, omeđen brežuljcima Bilogore i Papuka te rijekom Dravom, jamči jedinstveni turistički doživljaj svim potencijalnim i stalnim turistima Županije.

Kroz turizam, Županija potiče ravnomjerni razvoj svog ukupnog područja, posebno onih najruralnijih prostora, na kojima se stanovništvu nudi mogućnost dodatnih izvora prihoda, upravo kroz turizam.
Master plan turizma Virovitičko – podravske županije, nadovezuje se na osnovni strateški dokument Županije – Županijsku razvojnu strategiju za razdoblje 2007.-2013. godine. Ovaj plan daje, prije svega osnovnu analizu i reviziju turističkih potencijala županije, određuje stratešku viziju za razvoj turizma te prioritetna područja intervencije, kao i mjere koje će doprinijeti ostvarenju vizije i ciljeva Master plana turizma. Metodologija izrade temelji se na “botton up” principu, što znači da su lokalni dionici prepoznali potrebu izrade ovog dokumenta, te imali ključnu ulogu u oblikovanju istog. Korak po korak, kroz niz radionica i sastanaka Glavnog županijskog tima, Radne grupe i Tematske radne skupine izabrane iz Županijskog partnerstva, analiziralo se stanje turističkih resursa, uočeni su problemi u razvoju, te su predložene konkretne mjere za ublažavanje ovih problema, ali i za turistički razvoj Virovitičko – podravske županije, kao jedinstvene turističke destinacije.
Rezultat ovog dokumenta treba biti učinkovitije korištenje i upravljanje turističkog potencijala Virovitičko – podravske županije u svrhu održivog razvoja turizma. Master plan turizma Virovitičko – podravske županije rezultat je rada Glavnog županijskog tima, Radne grupe i Tematske radne skupine. Globalno postavljen pozitivan učinak razvoja turizma u susjednim regijama, treba potaknuti političke i gospodarske lidere Virovitičko – podravske županije na davanje institucionalne potpore razvoju turizma, za poticanje malih privatnih inicijativa za razvoj turizma, razvoj poduzetništva u turizmu, organizaciju kulturnih manifestacija, očuvanje i obnovu kulturne baštine županije i razvoj novih turističkih atrakcija. Ovo nije konačni dokument i sklon je izmjenama ali predstavlja polaznu točku za povećanje regionalne konkurentnosti Virovitičko – podravske županije u svrhu ostvarivanja vizije Županijske razvojne strategije Virovitičko – podravske županije i Master plana turizma Virovitičko – podravske županije”.

Share Button