U Virovitici predstavljen znak za vizualno označavanje proizvoda braniteljskih zadruga BRAN’D
Na 5. sajmu zadruga hrvatskih branitelja, koji se prošle godine održao u Koprivnici, nastala je ideja o potrebi stvaranja znaka pod kojim će braniteljski proizvodi biti prepoznatljivi te na taj način lakše prepoznatljivi uz bolji plasman na tržištu.
Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti registriralo je znak braniteljskih proizvoda za čije je osmišljavanje i izradu bio zadužen Studio international d.o.o. i poznati hrvatski dizajner Boris Ljubičić. Naziv BRAN’D nalaziti će se na braniteljskim proizvodima koji svojom kvalitetom i načinom izrade ispune uvjete za dodjelu.
Pravo korištenja znaka može dobiti svaka zadruga hrvatskih branitelja korisnica Mjere poticaja osnivanja zadruga hrvatskih branitelja i Mjere potpore projektima zadruga hrvatskih branitelja Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanje nezaposlenih hrvatskih branitelja, i djece smrtno stradalih, zatočenih ili nestalih hrvatskih branitelja ukoliko uredno ispunjava obveze iz Ugovora o korištenju novčane potpore ili je te obveze ispunila već ranije, tijekom ugovornog razdoblja. Sam znak BRAN’D nastao je spajanjem dviju riječi: Branitelj i Domovina, odnosno BRANitelji Domovine – BRAN’D. O tome je bilo govora na okruglom stolu u Gradskoj knjižnici i čitaonicu na kojem je između ostalih govorio i dizajner Boris Ljubičić.