Gradski muzej Virovitica dobitnik je Godišnje nagrade Hrvatskog muzejskog društva u kategoriji za marketinško – propagandni program za novi vizualni identitet
U Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, svečano su dodijeljene godišnje nagrade Hrvatskog muzejskog društva za 2023. godinu. Pred predstavnicima Ministarstva kulture i medija, Grada Zagreba, članovima ocjenjivačkog suda HMD-a te predstavnicima iz hrvatskih muzeja Mihaela Kulej, muzejska savjetnica i ravnateljica Gradskog muzeja Virovitica, primila je Godišnju nagradu u kategoriji za marketinško – propagandni program za novi vizualni identitet muzeja. Nagradu joj je uručila predsjednica Hrvatskog muzejskog društva Vlaste Krklec.
Gradski muzej Virovitica u svibnju 2023. godine (18. svibnja, na Međunarodni dan muzeja) predstavio je novi vizualni identitet. Redizajn vizualnog identiteta logičan je korak kontinuiranog osuvremenjivanja usluga i osluškivanja potreba korisnika Muzeja.
- Potreba za redizajnom nastala je iz nekoliko razloga. Prvi je sve veća prisutnost Muzeja na međunarodnoj sceni (nagrada Forum of Slavic Cultures ŽIVA za najbolji slavenski muzej, nominacija Europskog muzejskog foruma za najbolji europski muzej EMYA 2022., nominacija Europske muzejske akademije za najbolji europski muzej EMA 2023.), drugi je činjenica da korisnici percipiraju Muzej i Dvorac kao jedinstvenu, nedjeljivu cjelinu, tu je i kontinuirani rast stranih posjetitelja te zbog toga što logo/znak mora povezati prošlost i budućnost Muzeja – kažu iz Muzeja.
Autor novog vizualnog identiteta je Ivan Borbaš, stručni suradnik za marketing, promidžbu i odnose s javnošću Gradskog muzeja Virovitica.
- Marketinško – propagandna djelatnost temeljna je djelatnost svih djelatnika GMVT-a jer ujedinjujući vizualni identitet i baštinski značaj Gradskog muzeja Virovitica uz prepoznatljivu vizuru dvorca Pejačević, u kojemu je Muzej smješten od svojih početaka 1953. godine, te slogan #malivelikimuzej čini cjelinu i temelj muzejske, turističke i identitetske komunikacije ne samo Muzeja, nego i grada Virovitice. S marketinškog stajališta redizajn znaka i komunikacija Muzeja je bitan i dugotrajan posao koji promišljenom upotrebom doprinosi poboljšanju poslovanja i jasnom prepoznavanju virovitičkog muzeja na kulturnoj i turističkoj mapi ne samo Hrvatske već i ovog dijela Europe – objašnjavaju.
Na svečanoj dodjeli nagrada HMD-a uručene su nagrade i u ostalim kategorijama prema Pravilniku o nagradama HMD-a, a nagradu za životno djelo primio je Branko Kirigin, muzejski savjetnik Arheološkog muzeja Split. (icv.hr, Gradski muzej Virovitica)
Više fotografija možete vidjeti OVDJE