Izmjene kriterija, mjerila i načina funkcioniranja decentraliziranih funkcija osnovnog školstva
Na sjednici Poglavarstva Virovitičko – podravske županije, usvojena je odluka o izmjeni odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija osnovnog školstva u 2007. Godini. Prema tome, za materijalne i financijske rashode osnovnih škola predviđeno je ukupno 12.347.911,00 kuna, a ista su raspodijeljena na sljedeći način: za prijevoz učenika 4.225.600,00 kuna, za pedagošku dokumentaciju 58.000,00 kn, za energente 3.153.600,00 kuna, za inspekcijske nalaze 191.500.00 kuna, te za ostale materijalne i financijske rashode (po opsegu programa) 4.719.211,00 kuna. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, odlukom Vlade RH, planirani su u iznosu od 3.809.389,00 kuna. Dio tih sredstava u iznosu od 2.603.744,00 kuna prenamijenjeno je za kapitalne projekte srednjih škola, a 1.205.645,00 kuna odnosi se na kapitalna ulaganja u osnovnim školama te se ovom Odlukom o izmjenama Odluke o kriterijima, usklađuje s odlukom o rebalansu Proračuna Virovitičko – podravske županije usvojenim 5. rujna 2007. godine. Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja osnovnih škola za 2007. godinu planirani su u iznosu od 1.395.058,00 kuna, a sredstva su raspodijeljena na sljedeći način: za bojanje školskog prostora 93.850,00 kuna, za hitne intervencije 236.280,00 kuna, za investicijsko održavanje po ugovoru 1.030.000,00 kuna i za stručni nadzor 35.698,00 kuna. Odluku je obrazložila pročelnica Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, šport i tehničku kulturu Vesna Bedeković.