Virovitičko-podravska županija (Uvijek otvorenih vrata)Virovitičko-podravska županija

08. prosinca 2008.

Što je to Master plan turizma Virovitičko – podravske županije?

Virovitičko – podravska županija je jedinstvena turistička destinacija s očuvanom kulturnom i prirodnom baštinom i poticajnom poduzetničkom klimom u svrhu razvoja održivog turizma, jedinstveni spoj nizine uz Dravu i gorja Papuka i Bilogore, vizija je Master plana turizma Virovitičko – podravske županije. Cilj Master plana razvoja turizma je iznijeti viziju i strateške ciljeve koji će pokretati razvoj turizma u Virovitičko – podravskoj županiji u dugoročnom razdoblju, čulo se na prezentaciji Master plana Virovitičko – podravske županije na sjednici Poglavarstva VPŽ. Vizija je željeni cilj, ili slika budućnosti kakvoj su se dionici obvezali. Glede budućeg turističkog razvoja, vizija je koncepcija onoga što neka regija želi postići s tim u vezi. Pokazuje kako turistički sektor zamišlja destinaciju i fokusira se na razvojne napore. Stoga ostvarenje vizije zahtijeva njezino prihvaćanje od javnih i privatnih turističkih dionika. U promatranom području ključni dionici su lokalna vlast i njezine agencije, osobito županijske i gradske turističke zajednice, poduzetnici u privatnom sektoru, poslovni sektor i civilno društvo u cjelini. Strateška vizija turističkog razvoja u svakoj destinaciji, trebala bi odražavati barem sljedeća četiri elementa: Svrhu: Zašto želimo razvijati turizam? ‘Razlog postojanja’; Vrijednosti: Koje vrijednosti izražava naša Županija? U što vjerujemo? Koja su naša moralna načela?; Zamišljena budućnost: Koja bi trebala biti naša pozicija na globalnom tržištu i vis-à-vis konkurencije? Koje su naše konkurentne prednosti? Što ćemo biti u budućnosti ako postignemo svoje ciljeve?; Standardi i ponašanje: Kako poslujemo? Koje su naše kompetencije? Kako djelujemo? Kako uslužujemo svoje klijente? Master plan turizma Virovitičko – podravske županije sastoji se od niza mjera koji doprinose postizanju strateških ciljeva i ostvarenju vizije turističkog razvoja.
Uspješnost realizacije mjera u mnogočemu ovisi o provedbi Master plana, kvaliteti projekata koji ce ostvarivati mjere, načinu na koji ce se projekti implementirati i kako
ce se njima nakon provedbe upravljati. Master plan turizma će provoditi VIDRA – agencija za regionalni razvoj Virovitičko – podravske županije, koja sistematizacijom radnih mjesta u svojoj organizacijskoj strukturi ima predviđeno mjesto za zaposlenog stručnjaka za lokalni razvoj, a također ima mogućnost uključivanja više različitih stručnjaka iz različitih područja korištenjem vanjskih savjetnike za različita gospodarska područja. Provedba će se raditi u suradnji s Virovitičko – podravskom županijom putem multidisciplinarnog tima kao Tematske radne skupine. Provedba se proširuje na suradnju s Turističkom zajednicom Virovitičko – podravske županije te Turističkim zajednicama gradova Orahovica, Slatina, Virovitica te općine Pitomače.

Share Button