Projekt ˝Ženska perspektiva˝ podržat će 50 poduzetnica u poljoprivredi, agroturizmu, izradi rukotvorina i suvenira za domaće te strano tržište, prijaviti se mogu poduzetnice iz VPŽ
Udruga za razvoj poduzetništva „Perspektiva“ iz Lipika na početnoj konferenciji u Zagrebu predstavila je novi regionalni projekt „Ženska perspektiva“ kako bi poduzetnicama iz slabije razvijenih područja Hrvatske pomogla u razvoju i jačanju njihovih poduzetničkih aktivnosti.
Program su na konferenciji uvodno predstavili Tomislav Lneniček, predsjednik udruge Perspektiva i pokretač projekta, Dragica Karajić, voditeljica projekta i Ana Kljaić, direktorica za odnose s javnošću Coca-Cola Adria. U ime partnerskih institucija skup su uvodno pozdravile Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu Hrvatske gospodarske komore te Sanja Martinovsky predstavnica Hrvatske obrtničke komore. Prijave za poduzetnice iz 7 županija u Hrvatskoj do 20. lipnja 2018. godine.
Na javni poziv, koji završava 20. lipnja, mogu se javiti poduzetnice iz sedam županija u Hrvatskoj – Virovitičko-podravske, Brodsko-posavske, Vukovarsko-srijemske, Bjelovarsko-bilogorske, Požeško-slavonske, Sisačko-moslavačke i Osječko-baranjske županije. Namijenjen je ženama koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, različitim oblicima agroturizma, izradom rukotvorina te tradicionalnih suvenira i proizvoda korištenih u domaćinstvu, nastojeći tako očuvati hrvatsku gastronomsku tradiciju i kulturnu baštinu.
Za odabranih 50 poduzetnica, Perspektiva će omogućiti edukacijske radionice te studijsko putovanje u Istru i rad s uspješnim udruženim istarskim poduzetnicama, mentorski rad stručnijih savjetnika te u konačnici promociju njihovih proizvoda na novoj web prodajnoj stranici i lakši put do kupaca njihovih proizvoda ne samo u Hrvatskoj već i izvan granica.
– Tijekom trodnevnog boravka u Istri u listopadu ove godine, poduzetnice iz ruralnih krajeva moći će učiti kako na temelju najboljih primjera istarskih poduzetnica iz mreže BPW Pula i njihove povezanosti u vidu zajedničke prodaje i promocije svojih proizvoda mogu takav model ili neki drugi sličan njemu primijeniti i u plasiranju i razvoju svojih proizvoda. Konkretni primjeri Istrijanki lako se mogu primijeniti pa to znanje i iskustvo želimo da naše kandidatkinje osobno dožive – izjavila je na konferenciji predstavljajući edukativni program Dragica Karajić. Istaknula je pritom da će i nakon putovanja, poduzetnice nastaviti s edukacijom i dobiti stručne mentore za razradu projektnih ideja i formiranja proizvoda, pripreme poslovnog plana, osnova financija i računovodstva te marketinga, kao i socijalne vještine poput komunikacije, upravljanja vremenom, vještina prezentacije, timskoga rada, rada sa zahtjevnim potrošačima i dr.
Sve o projektu “Ženska perspektiva” detaljnije se nalazi na www.perspektiva.hr, a kandidatkinje za program mogu se prijaviti do 20. lipnja 2018. godine na prijava@perspektiva.hr. Brošuru o navedenom možete preuzeti ovdje.