Virovitičko-podravska županija (Uvijek otvorenih vrata)Virovitičko-podravska županija

22. studenoga 2024.

Gradonačelnik Virovitice Ivica Kirin čestitao na uspjehu Gradskom muzeju Virovitica: Proteklog tjedna uručena im je nagrada za novi vizualni identitet

U Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu prije tjedan dana svečano su dodijeljene godišnje nagrade Hrvatskog muzejskog društva za 2023. godinu, a jedna je otišla i “u ruke” Gradskog muzeja Virovitica. Naime, riječ je o Godišnjoj nagradi u kategoriji marketinško-propagandnog programa za novi vizualni identitet Muzeja čiji je autor bio Ivan Borbaš, stručni suradnik za marketing, promidžbu i odnose s javnošću Gradskog muzeja Virovitica. Tim povodom gradonačelnik Virovitice Ivica Kirin u Gradskoj upravi ugostio je ravnateljicu Gradskog muzeja Virovitica Mihaelu Kulej i autora vizualnog znaka i loga Ivana Borbaša kako bi im čestitao na ovom uspjehu.

  • O Gradskom muzeju Virovitica ne treba previše govoriti, on govori sam za sebe, kao i sve one brojne nagrade koje su osvojene posljednjih godina. Upravo je iz svih tih razloga vidljivo da se možemo natjecati s europskim muzejima što nije samo na ponos grada Virovitice i Virovitičko-podravske županije, već i cijele Hrvatske. No, važno je reći da muzej nije samo zgrada u kojoj se on nalazi, već ga čine ljudi koji su mu posvećeni i koji daju cijele sebe kako bi napravili nešto posebno. Upravo je to vidljivo kod Ivana, našeg Virovitičanina, koji je napravio jedan jedinstven i prepoznatljiv logo, odnosno njegov pristup dao je prave efekte koji su utjecali na prepoznatljivost loga i na tome mu moramo čestitati – rekao je gradonačelnik Kirin i dodao:
  • Kultura je odraz kontinentalnog turizma i moramo nešto ponuditi našim posjetiteljima kako bi dolazili u što većem broju, a obnova dvorca Pejačević, kao i cijeloga grada, dala je jednu novu dimenziju koja nam je omogućila rast broja gostiju. U planu imamo i nove sadržaje i projekte kako bi dodatno obogatili našu ponudu, a želja nam je i da naš Muzej, na čemu isto radimo s novim idejama, postane nezaobilazna točka za sve posjetitelje grada – dodao je Kirin.

Marketinško – propagandna djelatnost temeljna je djelatnost svih djelatnika Gradskog muzeja Virovitica jer ujedinjujući vizualni identitet i baštinski značaj Gradskog muzeja Virovitica, uz prepoznatljivu vizuru dvorca Pejačević, u kojemu je Muzej smješten od svojih početaka 1953. godine, te slogan #malivelikimuzej, čini cjelinu i temelj muzejske, turističke i identitetske komunikacije ne samo Muzeja, nego i grada Virovitice. S marketinškog stajališta redizajn znaka i komunikacija Muzeja je bitan i dugotrajan posao koji promišljenom upotrebom doprinosi poboljšanju poslovanja i jasnom prepoznavanju virovitičkog muzeja na kulturnoj i turističkoj mapi ne samo Hrvatske, već i ovog dijela Europe, a što je potvrdila i struka.

  • Od 5. prosinca 2019. godine, otkad je obnovljen dvorac Pejačević i postavljen novi stalni postav, možemo se pohvaliti da je Gradski muzej Virovitica svake godine ili osvojio neku nacionalnu ili međunarodnu nagradu, ili je bio kandidiran za neku međunarodnu nagradu prilikom kojih smo dobili priznanja za doprinos muzejskoj struci. Naš vizualni znak i logo Muzeja odlično korespondira sa zgradom u kojoj smo smješteni i po kojoj smo postali izuzetno poznati i stoga sam jako ponosna na Ivana jer je baš to njegovih ruku djelo. Drago mi je i što je to prepoznalo Hrvatsko muzejsko društvo, što je velika nagrada upravo njemu, i što je baš na ovaj način iskoristio svoje potencijale i zaokružio ovu našu lijepu priču – rekla je ravnateljica Gradskog muzeja Virovitica Mihaela Kulej.

Redizajn vizualnog identiteta logičan je korak kontinuiranog osuvremenjivanja usluga i osluškivanja potreba korisnika Muzeja, istaknuo je to i Ivan Borbaš, stručni suradnik za marketing, promidžbu i odnose s javnošću Gradskog muzeja Virovitica.

  • Ideja za vizualni identitet i logo krenula je kako iz potrebe, tako i iz prkosa. Trebala nam je engleska varijanta loga jer sve češće izlazimo izvan granica Hrvatske, što je bila potreba, a iz prkosa jer smo puno puta čuli komentare za našu rozu boju, na koju smo mi jako ponosni, i upravo je ona uzeta kao temeljna boja za logo. Ova nagrada je “točka na i” jednog dijela naše lijepe priče. Mislim da je logo super, da odlično komunicira, a potvrdu tome dala je i ova nagrada struke. On predstavlja naš Muzej, te naš dvorac kao prvi i najveći izložak – zaključio je Borbaš. (www.icv.hr, Fotografija: Matej Rajnović)
Share Button