Natječaj za investicije u vinarije i marketing vina
Investicije u vinarije i marketing vina od sada su moguće putem natječaja Agencije za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.
Prihvatljivi korisnici sredstava za mjeru Investicije u okviru provedbe Nacionalnog programa su proizvođači (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar. Minimalni iznos potpore po projektu je 5.000 Eura, a maksimalni iznos potpore po projektu je: 1.500.000 Eura za mikro, mala i srednja poduzeća, 750.000 Eura za poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna Eura.
Dodatne informacije možete pronaći na web stranicama Agencije za plaćanje te u Narodnim novinama.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi su:
A Izgradnja/rekonstrukcija/financijski leasing nepokretne imovine u svrhu:
1. Proizvodnje vina skladištenja, prerade, čuvanja i prodaje/marketing vina od prijema grožđa do punjenja vina u boce i etiketiranja vina
2. Kontrola kvalitete vina
3. Marketinga vina i proizvoda od grožđa i vina
4. Ulaganja povezana s gospodarstvom u cjelini
B Kupnja ili zakup novih strojeva i opreme, uključujući i računalne programe u:
1. Proizvodnji vina (od prijema grožđa do punjenja vina u boce i etiketiranja vina)
2. Kontroli kvalitete vina
3. Marketingu vina i proizvoda od grožđa i vina
4. Ulaganja povezana s gospodarstvom u cjelini
C Opći troškovi vezani uz izdatke iz točaka A) i B) kao što su:
1. Naknade za arhitekte i inženjere
2. Konzultacijske naknade
3. Studije izvedivosti
4. Stjecanje prava na patente i licence
(ravidra.hr)